ma_header

Marketplace DRUK to wygodna platforma dla drukarzy i klientów.

Jeśli jesteście drukarnią, w DRUK Cię rozumiemy. Rozumiemy również problemy, z którymi na co dzień musisz rozwiązywać. Oferujemy rozwiązania, które Cię zadowolą.
Rynek w trakcie rozbudowy!

Dodatkowe funkcje Marketplace

Wizualizacja na stronie internetowej
  • Wspólnie z partnerskimi drukarniami z góry przygotowaliśmy optymalne kombinacje materiałów, metod produkcji i formatów - nazwaliśmy to "rodzajami produktu".
  • Opracowaliśmy typy produktów, aby klient mógł wybrać najlepszą dla siebie opcję jednym "kliknięciem".
  • Dla większej przejrzystości strony produktowe zawierają wysokiej jakości zdjęcia produktów i materiałów użytych do produkcji, rozmiary formatów produktów oraz opisy właściwości powierzchni.
Zamówienia mekiety i sprawdzenie plików
  • Algorytm automatycznie sprawdza makietę podczas ładowania, oszczędzając czas pre-press specjalisty.
  • Klient widzi błąd podczas ładowania układu i opis potrzeb do poprawienia w zrozumiałym języku.
  • Po załadowaniu makiety algorytm automatycznie przygotowuje układ do druku - oszczędza to czas zarówno klienta, jak i drukarni.
  • Zamawianie online układ według briefu to prosta i niezbędna funkcja: klient opisuje swoje życzenia, a drukarnia pracuje na podstawie zlecenia technicznego od klienta.
Sprzedaż produktów przez supermarket poligraficzny
  • Wiele drukarni specjalizuje się w jednej dziedzinie, dlatego łatwo może stracić klienta przy zamówieniu, w którym z 3 produktów drukarnia może zrealizować jeden, ale lepiej niż pozostałe. Sprzedając poprzez marketplace, możesz automatycznie otrzymać część zamówienia, w której się specjalizujesz, a drukarnia partnerska zrealizuje resztę: klient nie będzie musiał szukać profesjonalnego wykonawcy każdego z produktów.
  • Klient może wybrać metodę produkcji: szybszą, standardową, tańszą, gdzie Twój produkt może być najbardziej opłacalny w porównaniu z partnerami.
Możliwość podglądu do realizacji i dostawy zamówienia
  • Klienci, korzystając ze swojego konta osobistego, mogą monitorować status zamówienia bez czekania na odpowiedź od menedżera drukarni.
  • Klienci mają konto osobiste ze śledzeniem procesów produkcji i dostaw.
  • Dla klientów dostępna jest usługa wsparcia w trybie 24/7.
  • Obliczanie ceny zamówienia za milisekundy to coś, co docenią nawet najbardziej wymagający klienci.
Oszczędność czasu pracy menedżera przy kasie
  • Klient może sam dobrać koszt zamówienia poprzez zmianę nakładu i rodzaju towaru (o przygotowanych parametrach), oszczędzając czas menedżera drukarni. Oznacza to, że w czasie rzeczywistym na stronie internetowej będzie mógł wybrać opcję drukowania, która odpowiada jego budżetowi, a nie potrzebuje konsultacji menedżera.
  • Klient może uzyskać dostęp do wymagań dotyczących układu w zrozumiałej formie, a sam system normalizuje i przygotowuje plik do druku.
Przyjemny wizualnie katalog wszystkich Twoich produktów
  • Stylowy wygląd stron pomaga stworzyć komfortową atmosferę, w której klient jest zadowolony wizualnie.
  • Opracowując usługę kierujemy się podstawowymi zasadami użyteczności, dzięki czemu klient może łatwo znaleźć i wybrać pożądany produkt.
  • Twojemu menedżerowi będzie łatwiej sprzedawać, a klient złoży zamówienie na profesjonalnie zaprojektowanej stronie internetowej.
ma_about
Dlaczego my?

Nie jesteśmy drukarnią. Nie poligrafia.

Jesteśmy firmą informatyczną z głębokim zrozumieniem rynku poligraficznego, która otworzyła swoje 10-letnie doświadczenie na globalnym rynku poligraficznym.

Nasz klucz cecha jest szybkość. Szybko robimy to, czego ludzie potrzebują - obliczamy koszt wytworzenia produktu o dowolnej złożoności i dowolnym nakładzie.

Największym drenażem zasobów podczas składania zamówienia jest obliczenie kosztu produktu i jego opcji. Czas trwania kalkulacji zamówienia to średnio 10 minut. I to pomimo tego, że tylko 28% kalkulacji staje się zamówieniami.

Nasz algorytm uwzględnia 3 kalkulacje (szybsze, standardowe, tańsze) przy dowolnym nakładzie na sekundę.

Zamówienie demo
druk_lead
"Stworzyłem to, czego moja drukarnia potrzebowała kiedyś"
Nazywam się Denys Boyarkin i jestem związany z drukowaniem od ponad 10 lat, podczas których zdałem sobie sprawę, że wiele w tej dziedzinie jest bardzo lampowych, jeśli chcesz analogowych - na kolanie. I postanowiłem to zmienić. Tak powstał DRUK - projekt, który łączy w sobie wygodę drukarzy i wygodę zamawiania produktów poligraficznych dla swoich klientów. Jest rozwijany przez mój zespół, który płonie ideą zmiany świata druku. Jesteśmy zespołem ukraińskich programistów, którzy są razem od ponad 2 lat i wyraźnie jesteśmy dążąc do celu, jakim jest uproszczenie i automatyzacja najbardziej czasochłonnych procesów dla firm poligraficznych oraz rozwiązywanie pilnych problemów klientów drukarni. jasne zrozumienie ich bólu i złożoności.
Naszym rozwiązaniem jest rynek druk.ua, na którym spotykają się klienci i drukarnie. Naszym celem jest rozwiązywanie problemów napotykanych przez drukarnie w produkcji, dlatego jesteśmy otwarci na życzenia drukarni, które są ze sobą połączone, tworzymy i udoskonalamy nasz produkt wspólnie z naszymi klientami. W ten sposób opracowujemy dodatkowe moduły w oparciu o specyfikę produkcji i specjalizację naszych klientów. Marzyłem o takim systemie, który uwzględni wszystko, czego potrzebuję jako właściciel drukarni. Jeśli pracuję wygodnie i szybko, jest to wygodne dla klienta. A od ponad 10 lat doskonalę procesy i samą ideę, którą widzisz teraz.
Denis Boyarkin, założyciel projektu DRUK Engine
ma_solves

Win-Win rozwiązanie dla każdego

DRUK - to:
check
supermarket drukarski bez ograniczeń geograficznych;
check
przejrzysta wycena dzięki automatycznej kalkulacji ceny;
check
automatyczne przygotowanie makiety dla wybranego produktu;
check
uproszczone rejestracja i śledzenie zamówień;
check
jasne i zrozumiałe opisy produktów;
check
dostępność zarówno online, jak i offline (internet + sieci społecznościowe), w szczególności dla osób niepełnosprawnych.

Wyzwania stojące przed wszystkimi drukarniami i nasze rozwiązania

Zlecając druk, klient często ma do czynienia z pytaniami specjalistów, w których nie ma doświadczenia, pomylony terminami. W rezultacie próbuje to rozgryźć po przestudiowaniu wielu artykułów, lub menedżer druku uczy go, co zajmuje dużo czasu, albo klient po prostu zostawia pomysł złożenia zamówienia u Was. Rozwiązania z marketplace DRUK: wprowadzamy wskazówki kontekstowe dla wszystkich terminów zawodowych. Przygotowaliśmy również wszystkie niezbędne wymagania dotyczące makety w prostym języku i zautomatyzowaną normalizację plików oraz najpotrzebniejsze przygotowanie makety do druku.
Zlecając druk, klient często ma do czynienia z pytaniami specjalistów, w których nie ma doświadczenia, pomylony terminami. W rezultacie próbuje to rozgryźć po przestudiowaniu wielu artykułów, lub menedżer druku uczy go, co zajmuje dużo czasu, albo klient po prostu zostawia pomysł złożenia zamówienia u Was. Rozwiązania z marketplace DRUK: wprowadzamy wskazówki kontekstowe dla wszystkich terminów zawodowych. Przygotowaliśmy również wszystkie niezbędne wymagania dotyczące makety w prostym języku i zautomatyzowaną normalizację plików oraz najpotrzebniejsze przygotowanie makety do druku.
Każdy klient chce teraz zobaczyć, co dzieje się z jego zamówieniem, aby mieć pewność co do terminu i wyniku. Rozwiązania z marketplace DRUK: nadajemy status zamówienia i każdego elementu w zamówieniu na osobiste konto klienta, aby mógł łatwo i przejrzyście prześledzić oczekiwany termin gotowości towaru i zamówienia, etap, na którym zamówienie jest.
Kiedy klient po raz pierwszy zamawia towar z drukarni, dość trudno mu wyobrazić sobie rezultat swojego zamówienia. Z tego powodu klient znajduje się w stanie nieprzewidywalnego rezultatu. Rozwiązania z marketplace DRUK: automatyczna modulacja podglądu zamówienia: klient będzie mógł wizualnie ocenić, jak produkty będą wyglądać z jego makietą. Starannie kontrolujemy karty produkcyjne, dzięki czemu wynik jest zawsze przewidywalny, ponieważ współpracujemy tylko z drukarkami o wysokim poziomie profesjonalizmu.
Aby drukarnia mogła rozpocząć sprzedaż online, nie wystarczy stworzyć stronę internetową. Musicie mieć system, który faktycznie działa, a nie leży gdzieś na serwerze i jest indeksowany przez wyszukiwarki. Rozwiązania z marketplace DRUK: Opracowaliśmy integrację między stroną internetową, która otrzymuje naszych partnerów i CRM (system zarządzania relacjami z klientami) w celu śledzenia zamówień od utworzenia klienta do dostawy. Również CMS (system zarządzania treścią strony internetowej), w którym pracownik drukarni będzie mógł zarządzać treścią stron serwisu w prostym i zrozumiałym interfejsie, bez kontaktu z programistami.
ma_troubles
Nasza główna odmienność
Mianowicie systemem, który rozwiązuje wszystkie te problemy to Marketplace DRUK. Zapewniamy wygodny i prosty edytor, sami robimy seo, udział w marketplace daje dodatkowy przepływ z rynku poligrafii internetowej regionu.
Zostań partnerem DRUK
Wypełnij formularz i uzyskaj bonusowy dostęp do wersji demo nowych ulepszeń marketplace, które pozwolą zaoszczędzić pieniądze i pomogą zarobić więcej.
Skontaktujemy się z Państwem i powiemy więcej o tym, co połączenie DRUK przyniesie na Państwa rynek i ilie to czasu zajmie.
Zamówienie demo
ma_footer