Task Manager




System automatycznego generowania zadań produkcyjnych dla zlecenia
Jak tylko zamówienie zostanie opłacone przez klienta, jest ono automatycznie dodawane do listy zadań produkcyjnych (pre-press, druk, post-press, logistyka). Zamówienie może zostać złożone przez klienta lub przez kierownika drukarni.
Zlecenie może być również edytowane w dowolnym momencie (w przypadku, gdy klient zapomniał dodać layout lub klient wspomniał o ważnych informacjach, które kierownik może dodać jako komentarz dostępny w szczegółach produkcji).
Obszar roboczy pracownika z listą zadań
Po wygenerowaniu zadań są one umieszczane w odpowiednich sekcjach, w których pracownik może je zobaczyć. Dzięki wygodnemu filtrowaniu (według pracownika, numeru zamówienia lub typu produktu, pilności, statusu, etapu produkcji) pracownik może sortować i widzieć nowe zadania przypisane tylko do niego.
Istnieje możliwość dodania wyskakującego okienka na tle zadań.
Mobilna adaptacja interfejsu dla pracowników hali produkcyjnej
Dla pracowników hali produkcyjnej, którzy są zawsze w ruchu i zajęci produkcją, bardzo ważny jest szybki dostęp do swoich zadań i posiadanie wszystkich kompletnych informacji dotyczących produkcji na wyciągnięcie ręki, bez konieczności podchodzenia do komputera. Właśnie dlatego opracowaliśmy mobilną adaptację Printboost, która umożliwia wygodne przeglądanie zadań w dowolnym miejscu i czasie.