Task Manager
System automatycznego generowania zadań produkcyjnych dla zlecenia
Jak tylko zamówienie zostanie opłacone przez klienta, jest ono automatycznie dodawane do listy zadań produkcyjnych (pre-press, druk, post-press, logistyka). Zamówienie może zostać złożone przez klienta lub przez kierownika drukarni.
Zlecenie może być również edytowane w dowolnym momencie (w przypadku, gdy klient zapomniał dodać layout lub klient wspomniał o ważnych informacjach, które kierownik może dodać jako komentarz dostępny w szczegółach produkcji).
Obszar roboczy pracownika z listą zadań
Po wygenerowaniu zadań są one umieszczane w odpowiednich sekcjach, w których pracownik może je zobaczyć. Dzięki wygodnemu filtrowaniu (według pracownika, numeru zamówienia lub typu produktu, pilności, statusu, etapu produkcji) pracownik może sortować i widzieć nowe zadania przypisane tylko do niego.
Istnieje możliwość dodania wyskakującego okienka na tle zadań.
Mobilna adaptacja interfejsu dla pracowników hali produkcyjnej
Dla pracowników hali produkcyjnej, którzy są zawsze w ruchu i zajęci produkcją, bardzo ważny jest szybki dostęp do swoich zadań i posiadanie wszystkich kompletnych informacji dotyczących produkcji na wyciągnięcie ręki, bez konieczności podchodzenia do komputera. Właśnie dlatego opracowaliśmy mobilną adaptację DRUK.engine, która umożliwia wygodne przeglądanie zadań w dowolnym miejscu i czasie.
Dzięki wygodnemu systemowi automatycznie tworzone są zadania na karcie technicznej, które technolog wykonuje raz, a następnie można je ponownie wykorzystać. Dzięki tym kartom technicznym pracownicy mają pełną informację o tym, jaki materiał i ile należy jego wykorzystać do konkretnego produktu poligraficznego, na jakim sprzęcie należy wykonać towar.
Dzięki wygodnemu, szybkiemu dostępowi do pełnych informacji na temat zamówienia, kierownik może w każdej chwili zobaczyć, na jakim etapie produkcji (w druku/gotowy do wydania, przekazany do logista itp.). Kiedy klient dzwoni, nie ma potrzeby biec na produkcje, aby dowiedzieć się status zamówienia. Wszystko jest wyświetlane na karcie zamówienia.
Automatycznie generowane zadania (od przygotowania do druku do wydania/dostarczenia) są automatycznie dostępne w sekcji Zadania. Każde z zadań ma statusy (nowe/w realizacji/gotowe/odłożone) i odpowiedzialnego pracownika (przypisanego automatycznie lub ręcznie). W zależności od sekwencji zadań karta techniczna wykorzystuje prostą zmianę statusu zadania. Ponadto, w przypadku nadmiernego wykorzystania materiałów, drukarz rejestruje to w systemie i synchronizuje z magazynem, dzięki czemu procesy produkcyjne i koszty braków są przejrzyste.
Będziesz mógł przeglądać w czasie rzeczywistym informacje o obciążeniu pracą i kolejce prac na dzień/tydzień, a także prace wykonane z poprzednich okresów w "Pre-druku", "Druku", "Postdruku", "Logistyce". Dostępne jest przeglądanie i planowanie obciążenia według konkretnego pracownika lub działu.
Dzięki wygodnemu systemowi komunikacji między pracownikami poprzez komentarze można szybko zobaczyć problemy i móc je szybko rozwiązać.